FK_Bimmer Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 har et helt nytt sett me calibra bredding til salgs (hjulbuer) settet komm aldri på bilen så det er helt ubrukt! utseende messigt så ser dette bedre ut en rieger sitt (jeg kjøpte det i en sjappe i tyskland da jeg var der) selger dette bredde settet til kun 4-5K! org rieger koster 8-9k? passform osv skal være på lik linje med rieger (dvs. kankje litt små arbeid, ikke mye) send en Pm til meg vis du er intr. Mvh Eyvind.N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Åssen ser dette ut da? Bygger man ut bare hjulbuen, eller bredder man hele skjermen med det. noen bilder? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 hei! det ser helt likt ut som rieger sitt brede sett til calibra vis du ser i rieger katalogen så ser du der hvordan breddesettet til calibra ser ut (dette er ikke catano kittet allså) jeg har ikke bilder ennå, men kan sikkert få lånt et digi kamera å ta noen bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 det er helt likt dette sette http://www.tuning.no/opel_bilder/calibra/3%20calibra%20gtb%20bred%20copy.jpg bare prisen på dette er 9.5k som sagt mitt blir solgt for 4.5k NB!: du Må ha gtb front, infinity sideskjørt og gtb hekkskjørt for at dette skal passe fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg