Racing gutten Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Skjer a?? har akkurat kjøpt meg mondeo 93 modell, men den var jo selvfølgelig ikke senka, er jo ei jævla vannseng i svingene vettu! Var på Pedersen Racing i Sarpsborg å hørte på fjører til den, skulle ha 2300 for 60 m.m. fjører syns det var litt mye jeg da! Eneste problemet jeg har er at den slår litt nede i nå med fire i bilen, jeg har på ST 2000 effektanlegg på bilen, mulig ikke det henger høyt nok oppe eller noe! hvis jeg senker den nå så kommer det til å være helt jævlig tenker jeg! Er det noen som har noen ide på hva jeg kan gjøre??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 hmm ST200 anlegget tilhører jo egentlig en mk2 V6 maskin.. hva slags maskin er det i mk1'n din? du bør kanskje feste opp eksosanlegget litt bedre ja.. :) er det prisen eller antall millimeter du synes er litt mye..? ;) du kan jo ta å ringe han Geir og Gundersen Sportscar i råde.. tlf 69280562 .. han selger cobra fjærer for øyeblikket om jeg husker riktig.. og blant annet koni dempere.. har H&R fjærer og gule koni selv.. stivt nok det.. mer retning gocart enn vannseng vartfall lol Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg