Kjetilr Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Har en 96 A4 med et problem. el-ruta på førerdøra vil ikke gå rett ned eller opp med ett trykk på bryteren. virker på passasjer siden... pluss at når jeg kjører ruta helt opp så går den litt ned igjen når jeg slipper bryteren... hvordan demontere dørtrekk på denne bilen? noen gode forslag? (kan og skru, men ikke skrudd audi før) med vennlig hilsen kjetil rosenvold :rolleyes: Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Tror jeg har funnet problemet.. er ei ramme der med vaierføringer som drar ruta opp og ned.. går tregere på førersida.. mulig vaierne er trege eller utslitt.. noen audi eksperter her med tips?????????????:rolleyes: Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg