deczy Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Selger civic'en min! Kom å sjøøøb! :P http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=982735 Ring 91687053 morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ser det er noen feil på bilen, men det med varme apperatet,vet du hva som er feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Knall bil dette! Løp å kjøp! hehe;P Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deczy Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 hei! vil tippe det bare er vifta eller bryteren. vet ikke helt hvordan det fungerer men var hvertfall det jeg hørte av en bilmekaniker. ring til noen huggere så koster det "1,50 og en bugg" ;) Tsx, hehe ja håper da det... må ha noen penger til å få peugoet'en på veien... noe jeg kan herje med... men forhjulstrekk da, men godt brekket er fabelaktig godt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deczy Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Buuuump...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Kjører du den opp til Sunnmøre så kjøper jeg'n:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hva slags stand er bilen eller? mange eiere? kollisjonsskadet? eu godkjenning når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deczy Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 altså for å si det slik. Det er litt småting på bilen som må gjøres. (slike ting bestemor kan gjøre) :P Kollisjonsskadet er den heller ikke, heldigvis! Eugodkjenninga er i mars.. det eneste som trengs, som jeg vet om er nok nye fjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg