nilsandre Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Dette er den tredje modden min...noen kommentarer? tar imot alt. Takk på forhånd. (som sagt helt ny med dette). Org. Modd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 trenger kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 kansje flytte lense flare ned til tåkelyktene, felgene passet kansje ikke helt til den bilen, ellers tøff modd. stå på:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Det eneste jeg kan se er at, det ser ut som om felgen bak glir litt under bilen(få den lengre ut). Og felgene må bli litt større, ser ut som om du har satt på dragracing felger og dekk :p kanskje være litt mere nøye med soting o.s.v. (ser ganske tydelig hvor du har drivi), hehe Men ellers en meget bra modd sett fra mine øyne.. stå på videre :D:D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 mange takk...kjekt når noen skryter også...setter meget stor pris på kommentarene..er ikke fornøyd med felgene selv heller men er det noen flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 er det forresten noen som har en side med biler jeg kan modde på...bilder med stor oppløsing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Felgene er flate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Felgene mine er misslykka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Flere comments? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ble kul denne :) men ser ut som du har tatt felgene fra en bil som ikke er i samme vinkel. blir mye bedre visst du finner en "donor-bil" der hjula er i samme vinkel som hondaen. og når du lager 2-dørs utav en 4-dørs så må du nesten forlenge døra litt, og kanskje fjerne den lille "stolpen" på sidevinduet bak. men alt i alt en bra mod :thumb stå på Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 mange takk Arild525..veldi kjekt når du sier hva jeg kan gjøre..ikke bare sier hva som er drit. Jeg vet felgen er veldi dårlige..de er vridd veldi mye på...ijen mange takk tar gjerne i mot flere kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Prøv å modde kisen i bakgrunnen også :D er det forresten noen som har en side med biler jeg kan modde på...bilder med stor oppløsing? Her er det noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 takktakk volvogutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Her er litt fler =) http://members.chello.nl/m.kruissen/carandmodel.html Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg