Gå til innhold

Høytaler teppe i blått ( lyseblått )

Ranger emnet


Cheron

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en litt større innstallasjon i cabben min, og lurer derfor på om det er noen i Vestfold som vet hvor jeg kan få kjøpt høytalerteppe i blått?? Biltema har grått og svart. Men hvem kan ha blått??? Skal prøve å finne en nyanse som er ganske lik bilens teppe.

 

Vil bli en stor utfordring, men ikke større en at jeg prøver....

 

brownbread7.jpg

 

Alternativet blir jo å bytte ut teppet på gulvet med svart. Så om det er noen som har strøkent gulv teppe i svart, til Golf 1 (cab) ta kontakt..

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei fra Sande inn til Drammen er det en tøybutikk på høyre side av E18. Jeg kan finne nærmere navn/adresse/kart hvis det er ønskelig. Du ser butikken fra veien.

"Stoff og stil" heter den butikken og de kan tenkes å ha det, men jeg tviler:)

 

Om ikke lenge åpner vi InstallBay.no, der du kan få kjøpt alt tenkelig koblingsmateriell, kabler, stoff/vinyl, sparkel, polyester, verktøy osv. Mao alt du trenger til bygging av bilstereo:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang fargevalg på teppet så hadde jeg dratt innom din nærmeste lokale høgger og sjekket etter "nytt" gulvteppe...Hadde akkurat det samme gulvteppe som du har i 1`nr golfen din som i min 2`r golf da jeg synes dette er noe av det mer stygge gulvteppet jeg har sett...Sorry hvis jeg fornærmet deg,men synes det ikke akkurat er noe fryd for øyet..Dro innom høggern og fant meg ett svart gulvteppe istedenfor,tror jeg betalte 200,-kr for det...Og det ble en helt annerledes bil etterpå,og tar jo ikke så lange tiden og bytte det heller... Angrer ikke ett sekund på at jeg byttet det...Blir litt letter og få ting til og matche og da....

 

M.V.H

Golf 2 eier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang fargevalg på teppet så hadde jeg dratt innom din nærmeste lokale høgger og sjekket etter "nytt" gulvteppe...Hadde akkurat det samme gulvteppe som du har i 1`nr golfen din som i min 2`r golf da jeg synes dette er noe av det mer stygge gulvteppet jeg har sett...Sorry hvis jeg fornærmet deg,men synes det ikke akkurat er noe fryd for øyet..Dro innom høggern og fant meg ett svart gulvteppe istedenfor,tror jeg betalte 200,-kr for det...Og det ble en helt annerledes bil etterpå,og tar jo ikke så lange tiden og bytte det heller... Angrer ikke ett sekund på at jeg byttet det...Blir litt letter og få ting til og matche og da....

 

M.V.H

Golf 2 eier

 

Er klar over det... Men om du tar en titt på tråden min på Golf 1 forumet så ser du hele opplegget. Er old school jeg bygger ;) Derfor passer denne blåfargen... Men MÅ jeg bytte til svart teppe for å få trekt sparkepanelene så blir det vurdert...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår