beast Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 jeg har en mazda 323 91 mod 1.6 16v får ikke varme på maskinen og heller ikke noe varme inne i bilen. har prøvd å skifte termostaten og rense radiatoren uten hell. noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 har en mazda 323 91 mod 1.8i 16v.. å har det samme problemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdamannen Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 har en mazda 323 91 mod 1.8i 16v.. å har det samme problemet.. Jeg også er så heldig å eie slikt ett klenodium av en bil. J---- dårlig vifteapparat bare. Og mye dugg dannelser!! Mye støy på fullt, og liten effekt... Noen som kan gi meg ett tips eller to? Tenkte i utgangspunktet at det var noe tette filter greier...?, men hvor sitter ev. disse??? Ærbødigst Mazdamannen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg