Gå til innhold

Spesifikasjoner Type R-2

Ranger emnet


bisQuit

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurte litt på om noen her satt med spesifikasjoner og detaljer om en 1994 Mazda Rx7 Type R-2. Med spesifikasjoner mener eg ALLT som kan være av interesse samt gjerne detaljer om dempere etc etc.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei thomas.

 

vet ikke om du har sett her, men ta en titt i værtfall:

http://www.rx7uknet.dircon.co.uk/rx7_fd3s_6.html

 

Joachim

 

Den har eg du. hehe men står desverre ikkje om r2 der. nesten klin umulig og finne ut noe om den bilen

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du egentlig på jakt etter? Jeg har manualen på -94, så jeg kan se etter det du trenger

 

 

Det eg egentli er ute etter er litt info om r2. hva som er forskjell fra dem andre typene. Vil og vite orginal motorstørrelse (hk/newton) og igrunn allt som folk kan fortelle meg.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg egentli er ute etter er litt info om r2. hva som er forskjell fra dem andre typene. Vil og vite orginal motorstørrelse (hk/newton) og igrunn allt som folk kan fortelle meg.

Vel, det jeg har funnet ut frem til nå, er at det i 1994 ikke var R2. Den het fortsatt R1. Men dette er en US manual, så det kan være at de ikke kom dit før 1995.

Motor er samme som de andre, og ut i fra det jeg kan se i farten, så er en av forskjellene, andre støtdempere som er hardere en de andre. Og så har den 2 oljekjølere i motsetning til 1 på dem andre. De med en kjøler har kun på venstre side.Derfor går det 0,5 liter mer olje på R modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det jeg har funnet ut frem til nå, er at det i 1994 ikke var R2. Den het fortsatt R1. Men dette er en US manual, så det kan være at de ikke kom dit før 1995.

Motor er samme som de andre, og ut i fra det jeg kan se i farten, så er en av forskjellene, andre støtdempere som er hardere en de andre. Og så har den 2 oljekjølere i motsetning til 1 på dem andre. De med en kjøler har kun på venstre side.Derfor går det 0,5 liter mer olje på R modellen.

 

Hehe ok. Her er litt av det eg allerede vet fra før. R2 kom til japan i 1994 og er laget i et opplag på 350biler. Bilen har mykere støtdempere og kraftigere stoff i setene (ikkje spør meg hvorfor) Samt 2 oljekjølere som du sier over.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok. Her er litt av det eg allerede vet fra før. R2 kom til japan i 1994 og er laget i et opplag på 350biler. Bilen har mykere støtdempere og kraftigere stoff i setene (ikkje spør meg hvorfor) Samt 2 oljekjølere som du sier over.

 

Ikke for å forvirre dere helt, men jeg har en 92 type-R og den har 2 oljekjølere....

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår