motorsportdude Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 hvilken kanal skal sende fra Rally VM 2006?? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 TV2, SVT1-2 you name it Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 TV2, SVT1-2 you name it They do not on the current date have a deal on showing WRC for 2006 (and neither does any other Norwegian broadcaster), but they are interested. If the deal is done, they can clear the schedule on TV2 Zebra (spin off channel) on short notice. They are also interested in showing the WRC earlier then before (witch was late evening / night). He said that if TV2 didn’t get the rights others would probably send WRC in Norway, since there were other interested. De landene som skal sende rally fåreløpi i år er: Finland, Danmark, Cypros, New Zealand og Hellas + Eurosport. Det som er siste nytt i saken er at ISC har sagt at Eurosport vil dekke WRC som sist år http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=300115 Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rypskar Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Er bra dårlig at det ikke er ordnet enda, og at det er fare for at det bare skal sendes på kanaler som ikke har full dekning. Blir ikke mye motorsport igjen på tv for oss som ikke har kabel eller parabol... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 TV2 skal sende WRC .. de sa det nettop i Sporten Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 TV2 skal sende WRC .. de sa det nettop i Sporten Dem sa ja. Men hvor lenge skulle de sende? Å hvor lenge var rettighetene for det? Jo http://bilsport.no/nyheter/vis.php?brid=267 Eurosport sender forøverig en halvtime mens tv2 sender kun et kvarter http://bilsport.no/nyheter/vis.php?brid=266 Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Noen som vet hvem som skal kommentere rally VM på TV2? Atle Gulbrandsen har gått over til TV3 siden de skal sende Formel 1. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 TV2 skal ikke ha egen Rally sending.. de skal bare ha mye av det i sporten .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 TV2 skal ikke ha egen Rally sending.. de skal bare ha mye av det i sporten ..Blir vel vanlige sendinger f.o.m. Sverige, ble litt trangt sendeskjema nå i helgen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Var da WRC sending på TV2 Zebra igår... Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg så ikke på det, men det skulle visst bare være et kvarter sammendrag siden avtalen var i boks på torsdag. Jeg lette etter sending fra helgens rally på SVT men fant ikke noe. Jeg velger som regel å se sammendraget på SVT istedet for TV2 siden kommentatorene er mye mer kompentente. Atle Gulbrandsen har også begynt som intervjuer på Injection på SportN, så jeg tror kanskje TV2 kommer til å bruke han som har kommentert Rally Dakar...(bare spekulasjoner)... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Siste nytt er følgende NRK vil mest sannsynlig sende fra årets Rally-VM ettersom TV2 trakk seg ut av forhandlingene med ISC som sitter på rettighetene. Redaksjonssjef Mads Yngve Storvik i NRK understreker at kontrakten ennå ikke er signert, og at det fortsatt gjenstår noe arbeid før den endelige avgjørelsen kan tas. Førstkommende helg kjøres Rally Sverige, og NRK vil som alltid ha et team på plass for å dekke de ordinære innslagene i sportsnyhetene. Det er i følge Storvik ikke satt opp noen egen sending søndag ettermiddag som det er blitt skrevet i andre medier, men han sier at NRK vil gjøre hva de kan for å finne plass til et eget program. http://www.motorsportavisen.no/ EDIT. Nå går det også på nrk. Søndag 16:30 bl.a. Eurosport 23:00 :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg synes det er utrolig dårlig av norske TV kanaler og ikke prioritere Rally-VM mere enn de gjør, de bør jo vite at interessen for rally er veldig stor i norge og at det er mange som vil ha rally sendiger på TV. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rypskar Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 NRK sendte litt fra rallyet i de vanlige sportssendingene sine i dag, og de sa også at de skulle sende omtrent en time på søndag fra ca. 16:00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lid Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Det er vel ikke så veldig spennende å sende, når Solberg gutta ikke gjør det så veldig bra lenger, iallefall Petter. Henning har jeg tro på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg