Ottesen Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Sendt til epostadressen under nicket ditt. Takker takker... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Bare jeg som tenker TOPGEAR! her? :titties: Flotte bilder! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 kjempe fine bilder;) har samme kamera som deg.. noen tips eller.? virker som et konge kamera da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Linse? Ser ut til å være kvalitetsoptikk iallefall! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Du tar sinnsykt bra bilder, håper du legger ut fler bilder så vi får se på de. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Kongebilder !!! Du har tallent ! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Linse? Ser ut til å være kvalitetsoptikk iallefall! Har for øyeblikket en Tamron 28-300mm og Canon EF-S 17-85mm IS. Det er den sistnevnte som blir mest brukt. På M5en brukte jeg kitlinsen (18-55mm) som nå er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 kjempe fine bilder;) har samme kamera som deg.. noen tips eller.? virker som et konge kamera da. Jeg er veldig fornøyd med kameraet. Digg å jobbe med. Bare prøv deg frem med alle funksjonene i forskjellige situasjoner, sånn at det sitter når du får bruk for det. Det er ikke bare pek og klikk som mange kompaktkameraer, men når man virkelig får bildene til kicker de som oftest kompaktkameraræv. Jeg bruker P-modusen mest, aldri Auto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Bildene under de to første er tatt med mitt tidligere Konica Minolta Dimage Z3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvis noen i Bergensområdet har en spesiell bil de ønsker bilder av, kontakt meg gjerne på PM eller mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hadde vært kjempe om du ville tatt bilder av min bil, Renault5'n Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jøss så sinsykt tøft! dritfine bilder 70c!! Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Absolutt pene bilder. Men kanskje litt rotete bakgrunn på etpar av bildene? Eller var det kanskje intensjonen? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Absolutt pene bilder. Men kanskje litt rotete bakgrunn på etpar av bildene? Eller var det kanskje intensjonen? Vet. Det var ikke intensjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg