sInnzYk Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Prisklassen blir jo forholdsvis høy på bilen min med ny lakk da, antakeligvis høyere enn på corradoen.. Selv om det kanskje er litt vel høyt, mener jeg det er verdt det, med den standen kjøretøyet har. Siden jeg antar ingen er villig til å betale det jeg skal ha for den, er sannsynligheten rimelig stor for at jeg beholder den selv... ja det kan godt hende.. hmm.. på en annen måte, hvis jeg hadde lakkert corran + fiksa den lille motor feilen som er på den, hadde verdien på den vært rundt 60 tipper jeg Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg vil bytte ... :thumb Da får du bil med helsveist bakluke LOL :thumb Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg vil bytte ... :thumb Da får du bil med helsveist bakluke LOL :thumb hehe :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg