sInnzYk Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ingen fler? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ikke flere bilder nei, er corradoen senket? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ikke flere bilder nei, er corradoen senket? nei den er ikke senket tror jeg.. da jeg skrev ingen fler, mente j om det var fler som mulig var int :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ahh.. er det d da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ahh.. er det d da? tja, er kanskje en med en gtig60 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 oki! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 åssen interiør sitter d i golfen din? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Stoff.. :p svart dashbord! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Stoff.. :p svart dashbord! ok:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Hm.... Har litt lyst på Corrado jeg... Kunne du tenkt deg et bytte med min ? Ulakkert isåfall... hmm, ja kunne tenkt meg det.. ulakkert? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Eg har en GTi 16V du kanskje vil bytte i. Snart godkjent ombygget. Fri for rust. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hvis jeg beholder den selv blir den lakkert i løpet av neste måned... Men gidder ikke det ved ett bytte... synes golfen din er fin jeg orph, er den veldig stygg i lakken? mye rust? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Eg har en GTi 16V du kanskje vil bytte i. Snart godkjent ombygget. Fri for rust. har du bilder? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Orph, kan du ikke komme å se på den endag da? er mulig en kommer å ser på i morgen.. flere som er int :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 okei, kjett at den ikke er strøken i lakk og sånn.. skulle helst hatt en som jeg ikke hadd trengt å gjort så mye med.. derfor j skal selge corran Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg