scb Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 unngå som sagt 86 og 87 modellene om du ikke vil ha mye å rustsveise.. har 87 mod, og sinnsykt med rust når jeg kjøpte den.. men har sveisa den så å si rustfri (for ei stund ihvertfall:p) og unngå spesielt k- motorn.. den er ræva fra ende til annen... har den jeg og skal bytte i løpet av våren.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 volvo 240 er en bil som er rett og slett bra! jeg har en b23oa og 5trinns kasse som fungerer perfekt.. aldirg vært noe problemer noen gang og bilen har rulla over 3runder! detta er en 85mod som jeg kjøpte av en bekjent! men ikke kjøpt noe med b230k! det er noe dritt som er nevnt her tiligere.. også pass på rust i hjulbuer kanaler og dører! ta gjærne med en magnet for og sjekke om det kan være mye glassfiber som selger ikke nevner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.