Bug Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 bilen sto og brumma 30 min sa de på verkstedet etter totalt rengjøring og fyll av olje så var alt av lyder vekk. de bytta vist no pakninger og noe greier, fikk ikke helt med meg hva de sa var i sjokk kan man si.. og en smule flau over og ikke ha peila oljen... men men. Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hehe... må være obs på det der! fort gjort! bra du ikke skjærte hele motoren da! ;) Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Alle lærer av sine feil :) Ang ventiler så skal det endel til for at de skal bli slitt, evt kan man bare slipe de opp. Bytte de er bare dyrt. At kammen kan være slitt er heller ikke en umulighet. Slurvete oljeskift er som regel grunnen til at løfterne "tetter" seg til. Men da er det bare å følge med litt på peilepinnen framover ;) Type minst en gang i uka. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Når jeg leste denne tråden skulle jeg til å si spør om det var nok olje på den. min tikket også noe grønjævelig. også lite olje... Hehe.. men bra du fant ut av det i vertfall... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hehe takk alle sammen :> skal begynne og peile litt oftere :> Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg