kosbært Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Selger mine 15" ats felger.. de er mange-eiket... det er 4x100 og ET er 38 tror jeg... de er litt småslitt.. men ikke noe skjevheter... det sitter 195.60 r15 dekk på de.. med god dybde... mer en lovlig nok.. tenkte meg rundt 1500... men kan prutes... førsteman med penger får de :) bilder her: her har jeg bare satt felger forran felgen på sierra`n :hello: felgene er på årnes.. men kan kjøre til kløfta og jessheim... evt eidsvoll og omegn :)men hentes helst på årnes... ring meg på 92268928 eller mail meg på znippo@hotmail.com... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Selger mine 15" ats felger.. de er mange-eiket...det er 4x100 og ET er 38 tror jeg... de er litt småslitt.. men noe skjevheter... det sitter 195.60 r15 dekk på de.. med god dybde... mer en lovlig nok.. tenkte meg rundt 1500... men kan prutes... førsteman med penger får de :) bilder her: her har jeg bare satt felger forran felgen på sierra`n :hello: felgene er på årnes.. men kan kjøre til kløfta og jessheim... evt eidsvoll og omegn :)men hentes helst på årnes... ring meg på 92268928 eller mail meg på znippo@hotmail.com... Hvor stor skjevhet er det snakk om da? Er det merkbart? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hvor stor skjevhet er det snakk om da? Er det merkbart? har rettet på det nå... er ingen skjevheter.. bare skrivefeil :) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 har rettet på det nå... er ingen skjevheter.. bare skrivefeil :) men er de kantkjørte eller bare slitt i malingen? møte deg på kløfta så jeg kan ta en titt på disse felgene? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 men er de kantkjørte eller bare slitt i malingen? møte deg på kløfta så jeg kan ta en titt på disse felgene? de er bare litt slitt og det er noen merker etter dekkomleggingsmaskinen.. for han som skulle legge om la felgen opp ned... knock Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 felgene er nå SOLGT!!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg