andeby Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hei jeg skal kansje kjøpe meg elektrisk driftebil fra http://shop.sms-modell.no/index.php?action=category&id=9 er dette bra?? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 bilene er bra ,men jeg kan ikke si jeg er fornøyd med sørvisen derifra. vena 2 måneder på å få 2 biler, å når de først kom var den ene feil...... jeg har fått hele sjappa langt oppi halsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 er det lurt å bestille derfra eller bør jeg prøve å finne en annen plass Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ifjor kjøpte eg to biler der og ein del anna snop og har berre gode erfaringer med dei. Eg kommer til å fortsette å bruke dei. Denne butikken er knapt eit år gammal og det er jo begrensa ka dei kan ha på lager, slikt kostar. Feil bil kan jo vere så enkelt som at leverandøren deira pakka feil. Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 da tror jeg jeg kjøper derfra Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg venta i tilsammen 3 måneder for å få alt jeg hadde bestilt.. Når jeg fikk den bilen etter 2 måneder, mangla det batterier ,lakk og lader, som de sa de skulle putte oppi pakka ,men det hadde de glømt........ de skyllte på posten hele tida, at det var de som var treige. da jeg spurte om pakke nr , kom de med dumme unskyldninger som at de hadde parkert bilen i anndre sida av byen ,å at pakke nr lå der osv.......... Det skal ganske mye til for at jeg handler der igjen...... (tror ikke jeg er aleine om det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 men det er bare der jeg har funnet sånne drifte biler så jeg kommer nokk til åg kjøpe derfra Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hva blir prisen på en slik driftebil? med alt tilbehør som trengs.... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Med alt du trenger så kommer det på ca 3500-4000 kr Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hei! Har hatt dårlig erfaring med å handle via posten med sms.. de skyldte på posten hele tiden.. så skal du handle så ville jeg gjort det i butikken.. Hyggelige folk har jeg erfart da.. men som sagt trege i postveien.. Kan anbefale Elefun.no de leverer kjapt(vanlig postgang) hvis de har delene inne.. Har ikke hvert i butikken.. men de er hyggelige, service innstilt på tlf og mail Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg