Fire&Ice Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Ønsker å kjøpe bakfanger og front fanger, 90-look helst med jerna. Ønsker også å kjøpe "leppa" på frontfangeren om noen har... Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 jeg har ett sett. de er ikke helt pene men de er hele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 jeg har noen knekte gl lepper :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 jeg har ett sett. de er ikke helt pene men de er hele De skal bygges om litt, sparkles og hellakkeres, bare de er hele, og har jerna på plass kan vi diskutere pris :) hvor mye vil du si de er verdt da? og hvor i landet er de? Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 jeg har noen knekte gl lepper :P knock VEL, hadde vel tenkt meg en slik en GTi leppe ;) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 koster 600 for 2 nye på autospar! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 koster 600 for 2 nye på autospar! :) 600 for to nye hva??? finner ikke noen fangere på autospar til 600,- Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 600kr for 2 nye GTI lepper! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 600kr for 2 nye GTI lepper! Okay, men jeg trenger seriøst en 90fanger med jern forran, med eller uten leppe. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg