random4k Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei. jeg har handla meg en 1985 model bmw 320i. Betalte 6 laken for den. bilen er i ganske bra stand, null rust. Jeg legger ut bilder av den her. Dette er et påbegynt projekt som skal vare fram til sommeren, det kommer flere bilder. Jeg har tatt noen bilder i dag hvor jeg grunner den nye forskjermen på bilen. Føll med videre og kom gjerne med kommentarer. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 6000kr hørtes da J***** billig ut!!! har kun sett oppspiste rustvrak til den prisen tror jeg! legg ut litt info om hva slags planer du har for bilen a! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRypt0r Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 var jo skikkelig billig, og bilen ser jo ikke så værst ut heller! gleder meg til å følge med på dette prosjektet ditt :) hvor kom du over denne bilen forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Grattis! Blir bra! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kan no starte med og vise hvordan det gikk da jeg skiftet en bulket forskjerm fra bila. Betalte 900,- for en uorginal skjerm. Dær er bilen uten skjerm, stakkar å naken =( Der har jeg lagt grunning + rustbeskytter. viktig det så ikke skjermen ruster bort etter et par uker. Første lag med lakk. Jeg gamla på lakk koden siden jeg fant ikke ut hva den var. Jeg har ikke tatt et nytt bilde av skjermen, men jeg gjør det når jeg er våkner opp i morgen. Bildene blir bedre i dagslys Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 ser bra ut dette her ;) blir nok bra ;) Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kjøpte du bilen i Oslo eller deromkring ?? Lurer på om det er den jeg nesten fikk tak i, men den var alt solg til en bekjent ellerno ? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Han kjøpte den av en kompis her i Trondheim, som kjøpte den for 1-2mnd siden. Hvor fra vet jeg ikke Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 japp, jeg kjøpte den av en venn. Men jeg er ikke sikker på hvem som hadde den før han, kompisen min handlet bilen tilig i desember eller noe. Kansje det var den du va på utkikk etter. Men jeg har noen oppdateringer. Har handla meg enda en ny forskjerm, på høyre sia. Ny bakplate, nye fangere bak. Siden den tiligere eiern, asso kompisen min klare og bulke ene sia på den. Det må fikses så skal jeg vell handle litt snacks til den ettervert. Men motor er vell litt uklart enda, er på utkikk etter M3 eller M5. Men hvordan får jeg til og få den eu godkjent med en sånn motor oppi der da? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 nytt bilde med ny skjermen. kansje ikke den rette fargen men bilen skal jo uansett hel lakkeres ettervært Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hehehe, snubbla over en artig ting jeg kan kjøpe til bilen : http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=6 Men uansett, her skjer det ting i full fart. Men mangler for tiden garasje, ingen som holder til i tr.heim som er villig på å bli en go venn med meg og som eier en garasje? hehe, kansje for mye å be om. Men bimmern lever godt for tiden, jeg har montert øyelokk, skal skifte bakplate snart for den jeg har er bulka. Jeg har strevet med og rette bulkene, men siste utvei var og skifte bakplate. Det er mye jobb, men det kommer til og bli gull verdt. Hekkskjørt, Senkesett, eksosanlegg kommer snart på bordet til meg. Men følg med, bilder kommer. :worshipbm Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 har montert øyelokk :O Ikke nevnt hvem som sponsa deg en gang asshole hehe ;) Stå på, keep them pictures coming! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg