stand-jo Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Ruta på førersiden har irritert meg lenge nå! Det virker som om vindushevermotoren funker dårlig. Ruta går ned 1 cm selv. Så presser jeg ruta ned med hånda samtidig som jeg bruker bryteren og da går ruta ned ca 10 cm før den begynner å gå ned selv, men så stopper den med ca 3-5 cm til overs... Skal den ikke gå helt ned? Når jeg kjører ruta opp så går det greit helt til det er 1 cm igjen... ??? Noen som har opplevd noe lignende? Tror kanskje det er motoren? Trengs det smøring kanskje? Har smørt sporet som ruta glir opp og ned i, med silikonspray... etterpå ble ruta raskere på de stedene den gikk av seg selv, men den stoppet fortsatt på de samme stedene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 er det el vinduer så kan det være det tann hjulet på heisen. brodern har prob med sin på en 124. der går ikke ruta helt opp pga at drevet er slitt. så er sikkert no ei den duren. kansje litt smuring hadde vært fint å:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Ta av dørtrekket og sjekk armene og skinnene. Kan være du trenger å smøre dem inn med litt nytt fett. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Takker. Skal prøve det. :) Blir gal hvis ikke alt fungerer som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg