Omegamannen Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 manuell el automat??? ble ivrig nå ;) får håpe på automat da;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 I T5R'en/R'en sitter det en M59, mens i andre sitter det M56. M56 kan man også få i flere varianter. (L/H/LK/HK) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 I T5R'en/R'en sitter det en M59, mens i andre sitter det M56. M56 kan man også få i flere varianter. (L/H/LK/HK) Kun 850R som har M59, alle andre har M56. De forskjellige bokstavkodene mener jeg er forskjellige utvekslinger. Og ja, såvidt meg bekjent er både automatene og de manualle kassene like mellom turbo og suge-bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Kun 850R som har M59, alle andre har M56. De forskjellige bokstavkodene mener jeg er forskjellige utvekslinger. Og ja, såvidt meg bekjent er både automatene og de manualle kassene like mellom turbo og suge-bilene. Stemmer vel det ja, sitter vel en M56H eller L i T5R'en. Tror det sitter AW50-42LE kasser på alle. Men har hørt at hastighetsmåleren ble flyttet etter 95. (96-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 m59 har vel diffsperre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 m59 har vel diffsperre. Jepp. M59'en tåler også mindre enn M56'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Diffsperre og diffsperre...en viskosekobling som overfører maks 180NM(tror jeg) fra det hjulet som spinner. Er dog bedre enn TRACS, som er det verste møl noensinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 kassa i t5 er ikke forsterket eller noe? så det vil si at når jeg bytter til t5 motor, så trenger jeg bare overhale gamle kassa, en 2.5 10V(har gått snart 300.000)? noen som vet hva annet som er likt/ulikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Understell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 ja, men hva? fjærbein og alt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 ja, men hva? fjærbein og alt eller? Neida, dempere, fjærer, stabstag og sånt. Og bremsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg