andbakk Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Lurer på en ting. Leser mange steder at man må ha kasko når man har billån med pant i bilen. Jeg skal skifte forsikringsselskap (fra Toyota forsikring), men klarer ikke å finne ut om Toyota Finans krever at man skal ha kasko på bilen. Det står ingenting om dette på deres nettsider eller i lånepapirene jeg har fått fra dem. Noen som vet? Ønsker en forsikring med del-kasko for å spare en del penger på forsikringen. Uansett om Toyota finans skulle kreve kasko... ville de kunne oppdage at jeg ikke har det på forsikringen...? Har jo fått lånet... Takker så mye for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Ja, de krever det. Og forsikringsselskapet vil ikke gi deg del kasko, for de sjekker opp bilen og finner ut at det er lån på den. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbakk Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Synes det er rart at jeg ikke finner noe info om dette i mine papirer eller på nettsidene deres... Er det da også noe krav til egenandel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Der jeg har mitt lå har de maks egenandel på 6000kr å må kasko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbakk Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Skjønner at jeg må ha kasko :) Egentlig bra at bankene passer på oss lånetakere... hehe... selv om det blir en del dyrere. Har lett en del rundt på nettet nå, og faller nok ned på Postbankens tilbud som er overlegent best av de jeg har fått sjekket. Postbanken er faktisk halvparten så billig enn Toyotas tilbud. 6500 kr mot 13000 kr. Ganske så utrolig egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Elcon har vel kaskofritt lån? Kaskofritt Billån kan halvere prisen på din bilforsikring, og er et godt tilbud til deg som: * Skal kjøpe bruktbil * Trenger lån på inntil kr. 100.000 * Ikke ønsker kaskoforsikring Med Kaskofritt Billån fra ELCON slipper du kaskoforsikring, samtidig som du opparbeider deg bonus hos forsikringsselskapet. Lånet passer perfekt for eldre og rimeligere biler. http://www.elcon.no/servlet/ContentServer?pagename=elcon.no/ELCIParent/GeneralPage&cid=1132153080559 Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg