Leffe80 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Halla.. Har en Sunny Gti 88mod. Syns den bruker litt vell mye bensin. Noen andre som har vert borti det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 nek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 japp....kom seg når jeg skifta luftfilteret...;) åssn ser filteret ditt ut da? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leffe80 Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Det er ikke så værst.. Skal bytte til green eller k&n filter tror jeg.. Fant pluttselig ut att jeg hadde en bensin lekasje oxo så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg