Gå til innhold

hi-volt utaganger

Ranger emnet


audiman

Anbefalte innlegg

hva er hi-volt utganger?

 

er det noe man har bruk for på en spiller helt sånn egentli?

Det er, hvis jeg forstår deg riktig, lavnivå, Rca, utganger med høy spenning, for bruk hvis du skal ha eksetern(e) forsterker(e). Disse sender signalene fra spilleren via signalkabler (rca) til forsterkeren. Jo høyere spenning det er på lavnivå utgangene, jo mindre er sjansen for at det taes opp støy i signalveien fra spilleren til forsterkeren. Den støyen jeg prater om her er elektromagnetisk stråling fra andre komponenter i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er, hvis jeg forstår deg riktig, lavnivå, Rca, utganger med høy spenning, for bruk hvis du skal ha eksetern(e) forsterker(e). Disse sender signalene fra spilleren via signalkabler (rca) til forsterkeren. Jo høyere spenning det er på lavnivå utgangene, jo mindre er sjansen for at det taes opp støy i signalveien fra spilleren til forsterkeren. Den støyen jeg prater om her er elektromagnetisk stråling fra andre komponenter i bilen.

 

 

fikk pris osv på DEHP-9600mp med ble anbefalt DEHP960 fordi den hadde hi-volt utganger..

 

Det funker vell bra med vanlige linje utganger? første gang jeg hører om hi-volt utagnger.....

pi21/pøl i Brei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk pris osv på DEHP-9600mp med ble anbefalt DEHP960 fordi den hadde hi-volt utganger..

 

Det funker vell bra med vanlige linje utganger? første gang jeg hører om hi-volt utagnger.....

Jeg er ikke helt sikker på om det er noe som heter DEHP960.. Min anbefaling er en DEHP 8600mp, i stedet for 9600.. Ta gjerne kontakt for pris, Jeg har også en demo-spiller, som du kan få en hyggelig pris på.

audio_art@c2i.net eller 90139894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på om det er noe som heter DEHP960.. Min anbefaling er en DEHP 8600mp, i stedet for 9600.. Ta gjerne kontakt for pris, Jeg har også en demo-spiller, som du kan få en hyggelig pris på.

audio_art@c2i.net eller 90139894

 

ok,syns han sa det var noe som het dehp960

 

Hvorfor 8600 istede for 9600 ? Er det sånn motorisert vippe front på 8600 som det er på 9600 ?

 

Har sednt deg mail ;)

pi21/pøl i Brei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betlate du for 960ien ? funker den bra ?

tror jeg betalte 4500kr,er lenge siden nå.

fungerer utmerket,men bruker den kun på de originale høytalerene i bilen nå,skal montere forsterkere og resten av anlegget til våren.

spilleren min er bygget om til europeisk radio,eneste minuset med spilleren min,er at det ikke er rds radio,men det gjør ingenting.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår