bete Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Har lyst å fjerne VW emblemet foran, men hvordan kommer det til å se ut etterpå? har også tenkt å kjøpe panserforlenger etterpå. Men er emblemet bare klipset eller godt festet i "grillen" foran? Eventuelt, beste måten å få det av? Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hvis du legger ut et bilde av fronten kan den photoshoppes så du kan se åssen den blir uten... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Finner ikke noe bildet som er rett foran. Men her er et bilde fra web.. Det jeg er litt redd for er at når det merket fjernes så er det en stygg "runding" akkurat der merket var. Sånn passform for vw emblemet. Må jeg da kanskje bytte hele grillen der? Hadde ikke gjort meg noe å bytte den med en stiligere nettinggrill hvis det er lett å bytte. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Finner ikke noe bildet som er rett foran. Men her er et bilde fra web.. Det jeg er litt redd for er at når det merket fjernes så er det en stygg "runding" akkurat der merket var. Sånn passform for vw emblemet. Må jeg da kanskje bytte hele grillen der? Hadde ikke gjort meg noe å bytte den med en stiligere nettinggrill hvis det er lett å bytte. Beste er vel å kjøpe en emblemfri grill eller kamei grill(GITTER).Det er enkelt!;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Skal du fjerne VW merket foran, så må du bytte hele grillen til en emblemfri grill.. VW merket blir der hvis du tar vekk det blanke merket, bare at da vil det være svart plast der istedetfor.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hvis u skal ha panserforlenger så burde du få den sveiset sånn alt går i ett.Bare ett lite tipzz Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 hvis u skal ha panserforlenger så burde du få den sveiset sånn alt går i ett.Bare ett lite tipzz syntes faktisk det så bedre ut når den ikke går i ett.. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg