Jonas88 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Takk. Tror Engen er enig med deg der. Og dere har helt sikkert rett begge to. Tenkte bare hvis det fantes ett brukbart alternativ slipper jeg å sitte med det samme anlegget som kompisen. Hvis jeg eventuelt går for SS'en hvordan kan denne suben passe inn? Noen som har noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hvis jeg eventuelt går for SS'en hvordan kan denne suben passe inn? Noen som har noen erfaringer? Det bør ikke være noe iveien for å få det til å funke bra sammen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Kontakt meg så lager jeg et pakketilbud til deg . Uansett hva du velger av disse løsningene . http://www.lydibil.no Mvh audioteam@tele2.no Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 For det første vil jeg si, BLÅS LANGT i hva kameraten din har... Det er god lyd som er målet her, er det ikke det da? Er vel klinkende likegyldig om han har det samme som deg, dersom det låter bra? Den bassen du nevner tror jeg at kommer til å bli meget bra sammen med forsterkern! Har ingen erfaring med nettopp diss ekomponentene sammen, men tallene ser ut til å like hverandre her hvertfall :) Kontakt meg så lager jeg et pakketilbud til deg .Uansett hva du velger av disse løsningene . Gjør ellers som Audio-Team oppfordrer deg til - og ta kontakt med han for pakketilbud! Hadde jeg vært deg hadde jeg også tatt kontakt med Anders påautod.no, og høre om tilsvarende pakketilbud på komponentene hos han! Det er lov å sammenligne, og presse litt vet du :) Lykke til.. Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bønna88 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Detta blir smud! Gleder meg til du starter!! du må legge ut bilder! Siter Mvh Bønna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bønna88 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har ss'en selv er kjempe fornøyd!! Siter Mvh Bønna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg