Potet-R Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg skal nå kjøpe meg en førstegangs bil! Har tidligere vurdert både Ford Sierra og Volvo 240. Men nå kom jeg over en Opel Kadett C. (Kjørt av ungdom en stund.) Årsmodellen er jeg ikke helt sikker på enda, men fra 75-79 vil jeg tro. Den ha ren 1,3L motor. Bilen er pusset ned og ny-lakker av proft firma. (Rå blå lakk, med "69" tall på sia.) Men det kan være rust i motor-rom + litt under. Prisantydning 20000- 25000. Hva tror dere om bilen? For dyr, skummelt med rust i motorrom? Kom med inspill og svar! :w00t På forhånd takk for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ska du betale 20-25000 bør den være gaanske strøken da.. og 1.3l? de kom vel ikke org med den? sikkert skifta i tilfelle da.. hmm.. tror ikke kadett er såå angrepet i motor rommet.. er utsatt ved batterikassen da:) Men bilen hørtes tøff ut den.. PRUT :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Bilder sier med er tusen ord. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg skal nå kjøpe meg en førstegangs bil! Har tidligere vurdert både Ford Sierra og Volvo 240. Men nå kom jeg over en Opel Kadett C. (Kjørt av ungdom en stund.) Årsmodellen er jeg ikke helt sikker på enda, men fra 75-79 vil jeg tro. Den ha ren 1,3L motor. Bilen er pusset ned og ny-lakker av proft firma. (Rå blå lakk, med "69" tall på sia.) Men det kan være rust i motor-rom + litt under. Prisantydning 20000- 25000. Hva tror dere om bilen? For dyr, skummelt med rust i motorrom? Kom med inspill og svar! :w00t På forhånd takk for all hjelp! kæm e du? Rune sin du vurdere å kjøp da?? men i såfallj KJØP Opel!!! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 2 fine her, ligger fler på autodb og: 74' 20 000kr http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=969612&username= 77' 12 000kr http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=976637&username= Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Ok! Rune sin ja, Emil. Ka betale dokk i forsikring på en sånn C Kadett da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 ska du ha denj på d sjøl bli d væl ca 4000kr +/- he min på far min for øyeblikke e å betale en stor tusnlapp! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 ska du ha d bil som funka som du kanj kjør me NO hæll et lite prosjekt? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 har et prosjekt t salgs Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Helst bil som går ja... må ha d før æ får i prosjekt bil seinar en gang...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Har et spørsmål som jeg gjerne skulle ha hatt svar på. Hvis man importerer en Kadett C fra Tyskland som er godkjent der med 200hk, vil biltilsynet da si noe om dette, dvs. vil man få problemer med å få den registrert på norske skilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har et spørsmål som jeg gjerne skulle ha hatt svar på.Hvis man importerer en Kadett C fra Tyskland som er godkjent der med 200hk, vil biltilsynet da si noe om dette, dvs. vil man få problemer med å få den registrert på norske skilter? Du må vel ha TUV papirer på dette da? på at den er godkjent! Men, engangsavgifta er jo fin på veteranbiler :) veeldi fin!! skulle lett gjort d samme!! magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 by 18k for den blå da vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg