Gå til innhold

Vieta spiller

Ranger emnet

raz

Anbefalte innlegg

En venn av meg skal kjøpe seg en cd spiller men han er litt usikker,så jeg tilbøyde meg til jelp å sa jeg skulle skrive inn her. For her er d mange som kan mye og er flink.

Den spilleren han tenker å køpe er en Vieta CCM660BT.

Noen som har noen erfaring emd denne? eller kan dere hjelpe med å finne en ber spiller i samme prisklasse ca...? dette har vert snillt av dere.

Link til spilleren:

http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1513

Sett denne spilleren gjerne opp mot noen andre i samme prisklasse som er kanche litt bedre??

takk for all respons. Ligger på 3000kr

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det står "med alt av utstyr" så er en del av prisen brukt på ting som ikke forbedrer lyden... desverre det er min mening og erfaring.... skal du ha lydkvalitet fram for mase tillegs utstyr så se gjerne etter enklere spillere men i samme pris segment... mye bra og dårlig som er å få kjøpt. Ellers en meget god spiller til rundt 3000kr er den utgåtte Pioneer P77. Send en PM til Mr SQ så hadde han en uåpnet i eske til salg for en stund siden. Pioneer, Alpine, Panasonic, Clarion har også en del i samme pris segment som spiller nok mye bedre, den Vieta spilleren er spansk merke men ikke laget/produsert der... derimot Vieta høytallere har jeg mange gode erfaringer fra før i gamle dager. :biker

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ba om flere meninger:

*peke på svaret til matador og si seg ganske så enig*

Det du også skal tenke på er hva dette skal brukes til? Er det til råning og dunk-dunk, eller er han ute etter finest mulig lyd?

Skal det være ett helt greit "begynner-anlegg", så ville jeg faktisk valgt en enda billigere spiller i utgangspunktet. Pioneer DEH-3700MP er eksempelvis en spiller jeg kunne anbefalt da. Det er helt klart mindre dikkedarie-finesser på den enn Vieta'n, men du skal se at enten kompisen din velger Vieta'n eller denne så tror jeg "fornøyd-faktoren" blir akkurat den samme og prisen er tross alt ett "helt greit" komponentsett eller en "helt grei" forsterker i forskjell.

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider