Astra Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Har en Kyosho Inferno dxII med Force 3,5ccm som jeg var ute å kjørte på årets første tur idag... Men fikk problemer: Turtallet bare økte og økte, prøvde å justere med tomgangsskruen, ingen respons...:eek: Fant tilslutt ut at det var "anslagsskruen" som var problemet... Den var løs, prøvde å skru den litt inn for å få strammet den, men da økte jeg bare åpningen på forgasser-stemplett... Den skulle selvfølgelig utover, men mangler "motstand" slik at den holder seg på plass... Det som er det store 1000,- spørsmålet er om det sitter noe pakkning eller lignende som skal holde denne skrua på plass? eller er det "loctite" som gjelder?? :idea: Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Astra Har en Kyosho Inferno dxII med Force 3,5ccm som jeg var ute å kjørte på årets første tur idag... Men fikk problemer: Turtallet bare økte og økte, prøvde å justere med tomgangsskruen, ingen respons...:eek: Fant tilslutt ut at det var "anslagsskruen" som var problemet... Den var løs, prøvde å skru den litt inn for å få strammet den, men da økte jeg bare åpningen på forgasser-stemplett... Den skulle selvfølgelig utover, men mangler "motstand" slik at den holder seg på plass... Det som er det store 1000,- spørsmålet er om det sitter noe pakkning eller lignende som skal holde denne skrua på plass? eller er det "loctite" som gjelder?? :idea: Du skal ha en fjæring.... Fjøre demper vibrasjon Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg