Gå til innhold

Noen som vet noe om denne? G60 Turbo

Ranger emnet

Ole-H

Anbefalte innlegg

Nå har tiden kommet for kjøp av ny bil.

Hadde vel egentlig tenkt å kjøpe en nyere bil, men jeg er fortsatt så forelsket i golf II at jeg ikke klarer å styre unna. Så nå må det bli en g60 turbo, eller en 16v. Så har jeg funnet denne bilen ( http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=936936 ) Er det noen som har no kjennskap til denne? Virker som bilen er veldig strøken. Eneste er at den må vises pga. for høy db og ikke godkjent ratt. Men det skal vel ikke være no problem og få fikset.

Er det noen som har no tips om hva jeg bør se etter av feil, slitasje osv?

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bør jo være godkjent med turbo - eller kan du få problemer med det også nå du skal inn å godkjenne det andre.

Rust og vannlekasje er jo vanlig .. ellers ville jeg sjekket at den ikke ryker .. går bra ...

se hvor seriøst ombyggingen til turbo ser ut osv ...

Står ny motor - hva innebærer det ?

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt fra meg det kjøpet der. Han virket så useriøs. Han kunne ikke fortelle meg hva han hadde gjort med motor FØR jeg hadde kjøpt bilen, for han påsto at det var så spesielt at han ikke kunne røpe det til hvem som helst.

Og mitt i samtalen begynte han å skryte av at han var med på å arrangere gatebil og hadde masse kontakter…

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle da tru det!

Har sett på et par andre biler. Den som frister mest er en 1.8 90 hk 86 mod. som er gjort om til 91 med servo, abs, el ruter, alarm, audi håndtak med fjernstyrt sentral lås. Bil har gått 207.000km, mens motor skal ha gått rundt 150.000km. Bilen har gått i Østfold. En som heter Espen Kjellemo som har hatt den ifra 2001. Virker som en veldig strøken bil. MEN - så er det jo ikke no 16v eller turbo :(

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider