Vir Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Tenkte jeg skal gi dere en liten utfordring. Har her en bil. På denne skal det kun settes på hjul/felger. Noen gode forslag? (Bakgrunnen er jo at jeg skal handle nye felger ):op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by Vir Tenkte jeg skal gi dere en liten utfordring. Har her en bil. På denne skal det kun settes på hjul/felger. Noen gode forslag? (Bakgrunnen er jo at jeg skal handle nye felger ):op Noen 17" Pesaro felger hadde jo vert bra. Klikk deg inn på signatur linken min, klikk der etter på "Felg Pakker" så får du se bilder av dei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.