ole_andreas86 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Dette er en helt original golf II. Eneste som er gjort med den er at jeg har satt på en effektpotte, og installert å bygd inn annlegg i bagasjerommet. Annlegget får du med, og dette består av en skikkeli god pioneer cd-spiller, 2 12" sub'er, å to 6*9 høyttalere(De bør byttes ut). Det opplegget som jeg har baki bagasjerommet er litt fikst, for det går an å dra med seg hele sub'kassen og hattehylla framover i bilen slik at du når tak i reservehjulet gjennom en luke:) Bilen har gått bare i overkant av 150.000 km, å er i god stand. Bilen er rød. Dette er jo en veldig fin prosjektbil, men også en fil bruksbil/ungdomsbil som den er. :) Skal komme med bilder snart:) Bud? Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RåtteBiff Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Alltid smart å nevne sånn ca hva du tenkte å ta for den og gjerne års modell :P Et bilde hadde også vert fint. Muligens intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_andreas86 Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Bilen er en '91 modell, og jeg kunne vel tenkt meg en 22.000,- Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_andreas86 Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Prisen er jo selvsagt bare en antydning, men så at Golf II Pasadena, med den km. standen gikk for rundt den prisen. Sprek bil forresten:) Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_andreas86 Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Her kommer noen bilder tatt av golfen. Kom med bud da!:) Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_andreas86 Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 bilen må bort fort, hvis jeg skal selge den. Så bud ønskes snarest.. Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_andreas86 Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Fått bud på 18.000,- Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_andreas86 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 up :) Hva er det med folk da? Dette er jo en super ungdomsbil!! Har bare fått 1 kommentar enda! :hvaskjera Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg