wicky124 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 har fått en lakkerer til å gi meg ett meget godt tilbud på hellakkering av den hvite w124 merca..han fjerner alle bulker og små rust flekker og slikt og lakker alt uten om gulvet inni bilen..mens alt synlig blir lakkert i ny farge..eneste jeg skal gjøre er å bytte hjulbuer bak og skjermer foran da det er litt for mye rust der til at jeg gidder å slipe og fikse det..jobben blir utført bra da det er en lakkerer ved B.O.S sitt lakkerings verksted som skal gjøre jobben..han eier og driver stedet.. så til det store spørsmålet..hvilken farge skal jeg gå for?prisen blir den samme utenom på kameleon farger og slikt..kan velge og vrake fra MB sitt fargekart.. har sort stoff interiør i bilen..den skal senkes og valse hjulbuer..og finere felger kommer også iløpet av sommern...så..hmm...rød?sort?helhvit?`beige?brun?kom med eksempler.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Mercedes sin nyere sølvfarge er jo bankers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 rød.. er en sykt pen farge på w124.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Å den derre mørke blå fargen. husker ikke hva den het... utroolig pen på de bilene Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Rød synes jeg ikke noe særlig om, men sort eller en pen sølv-variant kler jo disse bilene helt supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Den mørke rødfargen Lars K hadde på sin 500E er jo helt rå.. lette etter bilder, men fant ingen. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg