Reset Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg har en 85 mod golf så jeg skal bygge om til vr6! Da er det følgende ting som Vurderes solgt: Motor, 1800! Understell, skiver framme, tromler bak! motor gådd 185,600! Nye bremse skiver og klosser! har også karosseri deler! dører, bakluke, skjermer, panser! 2 framstoler og dasjbord! Ps, VURDERES solgt.. blir solgt når jeg får peng til ombygging! PM! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Og hvor mye skal du ha for dette? Evnt. når "blir" det til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 er bare motor og understell som ikke blir solgt enda.. men resten er til salgs... det blir til salgs når jeg har skaffet peng til ombygging! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ja, jeg forstår det... Men når "får" du penger til ombygging da for å si det på den måten? I morgen, neste uke, om en måned, neste år? Det har seg slik at jeg er på utkikk etter motor etc til mitt einzer cab-prosjekt, som bør være klar til montering om en måned eller noe slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe.. blir vell til sommaren.. eller, om du betaler nokk.. ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ok... det blir nok litt lenge å vente for mitt tilfelle. Bilen min skal være ferdig til sommeren :) ...og i dette tilfellet tviler jeg på at jeg "orker" å betale nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hvor mye er du villig og gi? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ikke så mye egentlig... har fått tilbud på flere forskjellige motorer i lik prisklasse. Blant annet en 1,8GTI-motor m/girkasse, ledningsnett og forstilling for 1'500,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 oki! den her er nyoverhalt! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 oki! den her er nyoverhalt! :) Ja, du får komme med et tilbud da! :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg