ZyreX Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hei.. Har litt rust her og der på min bil.. Lurte bare på, hva gjør jeg med det? Nede ved b-stolpen. Hva burde skiftes her, er vel ikke nok å bare pusse litt.. Dørstokken kalles det visst, ser det har blitt flekka, kanke huske jeg har gjort det.. ihvertfall, hvis det er gjennomgående, går det ann å skifte dørstokken, gjør det ikke? Denna er vel grei, bare skifte hjulbua, og lakkere hele skjermen (har gode kontakter på lakkering :)) Gjennomgående i takrenna over døra og ved frontvinduet.. Denne er vel ikke bare bare? Kan pusses på eller? Er ikke gjennomgående.. Er vel overkommelig dette? er fin under ihvertfall, dette er det eneste som er av rust på bilen nå.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Sandblåse, kutte og sveise inn der du synes det er nødvendig. Blir kanskje litt bøying av stål for å få de rette formene på alt.. men det er jo en del av sjarmen. Du kan jo og gå inn på veng og se hva de har av karosseri deler. Billig og bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg vet ikke hva du bør gjøre,men håper du fikser det ettersom bilen din er ganske strøken sånn ellers :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Veng ja.. de funker greit? Jeg har bare kjøpt alt nytt fra Volvo hittil, jeg.. Og inget stress, dette skal fikses.. for denne bilen skal leve så lenge jeg lever.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 De leverer til verksteder, men ikke privat personer. Men de leter fram en forhandler i nærheten. Så de fungerer bra. Jeg kjøpte meg ny dørk, kanaler og litt slikt. Om jeg ikke husker feil så kom alt på såvidt 3k. og da har jeg mye deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er nok bare å kappe ut der det er kjeks, sandblåse resten og lakke! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 jepp. ikke skjær ut mer enn der rusta er. skjær akkurat ca 1 cm rundt rusta og sveis inn nytt. trenger ikke kjøpe nye store plåtbiter til mange hundre for det lille der.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg