Turbo_FB Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Fant et meget billig turbo kit på eip tuning. De hadde også manifoiler og det meste annet man kunne trenge. http://www.eiptuning.com/eip/4cyl_8v_turbo_starter_kit.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 samme bilde og manifoil og alt som man får kjøpt hos volksport jo! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ja ser detta. Om en går flere sammen så får en de sikkert ganske billig i fra eip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ja ser detta. Om en går flere sammen så får en de sikkert ganske billig i fra eip. CA 11000kr er jo ikke ille for turbo kit uansett! Me want! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er vel ikke med downpipe i dette settet? eller er det jeg som tar feil? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 * 2.5" Stainless Steel mandrel U bend (for downpipe) * 2.5" Stainless Steel Flex bellow (for downpipe) * 2.5" & 2.25" exhaust flanges and gaskets (for downpipe) Får med det du trenger til å lage den iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er vel ikke med chip men det er vel egentlig bare greit! ikke noe spess inponert over usa chipene! sendte de mail i går men de har ikke svart... Erlend på volksport har heller ikke svart meg så ikke lett og sjekke på turbo kit for tiden! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Kan få mappet chip til deg jeg så ikke noe prob med det. Jeg holder på å lage et turbo kit til vw for tiden, men posten bruker jo hundre år på å komme frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Kan få mappet chip til deg jeg så ikke noe prob med det. Jeg holder på å lage et turbo kit til vw for tiden, men posten bruker jo hundre år på å komme frem. Har kjøpt meg T3 med intern WG på jobben, Syk pris ass, Digger nye jobben! Chip er i orden, trenger manifoil som er beregnet på T3 og intern WG, Downpipe også er vi i gang! resten lager jeg på jobben... Håper på innspill fra folk som kan skaffe med pris for volksport svarer jo faen ikke så fuck it! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Har kjøpt meg T3 med intern WG på jobben, Syk pris ass, Digger nye jobben!Chip er i orden, trenger manifoil som er beregnet på T3 og intern WG, Downpipe også er vi i gang! resten lager jeg på jobben... Håper på innspill fra folk som kan skaffe med pris for volksport svarer jo faen ikke så fuck it! Detta blir bra;) Nå vet jeg hvem jeg skal ringe når jeg trenger sjapp transport:P:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hvor jobber du og hva merke turbo? :D Foreløpig fikser jeg orginale vw tdi manifoiler til rundt 2100 spenn.. Det er ny fra møller. Så skal det sveises en adapter plate på det og den kan være alt mulig rart. Må bare finne ut vinklingen først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Jobber på William Knutsen (Skips motorer og turbo) Garett T3 Ny til 3000! Den typen manifoil har jeg selv med adapter til T3, men kresen liksom... :D Blir bra resultat da! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Bare og ringe singh! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hmmm.. hvor blir volksport Erlend av? får ikke svar jeg heller.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Jobber på William Knutsen (Skips motorer og turbo) Garett T3 Ny til 3000!Den typen manifoil har jeg selv med adapter til T3, men kresen liksom... :D Blir bra resultat da! Oppe på korset, rett ved branåsen? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg