Mr.TransAm Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 jeg har postet en del tråder ang min ødelagte th350 kasse. flere her inne har sagt at det er mest sannsynlig vaieren fra spaken som har ryket, noe som høres sannsynlig ut. jeg har ikke lyst til å ta den inn på service hos et merkeveksted som koster masse penger. er det noen her på forumet som vet hvordan man fikser dette, og som kan hjelpe meg med det? jeg MÅ ha den bilen klar til våren!!! Mvh Mr.Transam Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Plukk ut midtkonsollen eller dekselet rundt shifteren. Der vil du se hvordan du demonterer wiren. Etterpa krabber du under bilen og løsner den fra armen på girkassa. (Førersiden.) Da skal wiren være løs, og kan da erstattes med en ny. Men har du kontrollert at det ER den? Beskrev det litt i den andre posten. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 kan ikke skjønne at det kan være noe annet. det finner jeg ut når jeg sjekker om vaieren er løs eller røket. problemet er jo at bilen ikke står inne, men i en oppkjørsel hvor det er mildt sagt, et helvete å komme til Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg