awt Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Fra 16. januar 2006 kommer det en ny type teoriprøve for førerkort klasse B. Denne har 45 spørsmål, 3-5 alternativer pr. spørsmål, men kun et er rett. Man kan ha maks 7 feil på denne prøven for å stå. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Og hvor har du funnet dette? Har noen link til en side som kan støtte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 håh da vet jeg om en del personer som ligger syltynt ann :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Beklager...fant dette selv ;) link:http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?cid=1133261185425&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelFullVisningSide&c=SVVartikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrysler Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Tror ikke det blir så veldig mye vanskeligere fordet, nå vet man jo at KUN et svar er riktig + at det er jo så masse 1klasse spørsmål som er ekstremt lette.. Tror neppe stryk prosenten vil gå noe særlig opp eller ned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Da er det sikkert lette spørsmål. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Stiller meg bak Chrysler her. Hvis man bare har lest litt i forveien, vil jeg tro at denne prøven er kanskje lettere enn den som er nå. På nåværende prøve var det vanskelig å vite hvor mange svar som var riktig osv. Nå vet man at ett svar er riktig og kun ett. Tror dette er et resultat av at noen brukte strategien å ikke svare på spørsmål man er usikker på. Tror denne typen prøve er mye mer rettferdig ovenfor de som faktisk har lest, da de som ikke har det pent må gå hjem og lese videre. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 kan man ha mange feil nå? og hvor mange spørsmål? kjenner noen som skal ta teoriprøven, om det er lurt å vente til ny typen prøve? I mine øyne høres det mye bedre ut, siden at det er NOE DRIT at flere alternativer er rett med mange dumme spørsmål.. får håpe på en bra utformet prøve... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 kan man ha mange feil nå? og hvor mange spørsmål? Står det i 1.posten da! Denne har 45 spørsmål, 3-5 alternativer pr. spørsmål, men kun et er rett. 7 feil er maks Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 er ikke 15 jan. enda... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrysler Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Stiller meg bak Chrysler her. Hvis man bare har lest litt i forveien, vil jeg tro at denne prøven er kanskje lettere enn den som er nå. På nåværende prøve var det vanskelig å vite hvor mange svar som var riktig osv. Nå vet man at ett svar er riktig og kun ett. Tror dette er et resultat av at noen brukte strategien å ikke svare på spørsmål man er usikker på. Tror denne typen prøve er mye mer rettferdig ovenfor de som faktisk har lest, da de som ikke har det pent må gå hjem og lese videre.[/quote Får vel vite antall riktig svar på prøven som eksisterer i dag også eller husker jeg helt feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 [/quote Får vel vite antall riktig svar på prøven som eksisterer i dag også eller husker jeg helt feil? Stemmer. står hvor mange som er riktige, Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Prøvde for moro skyld å ta teoriprøven på teoriproven.no tidligere idag. Endte opp med åtte feil... :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 er 45 spørsmål med 4-6svar-alternativer på hver..kan ha maks 27feil..til XONIX Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er også prøver på http://www.atl.no De tilsvarer de nye som kommer nå. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg