Goof Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei Har kjøpt en Peugeot 206, med en Pioneer spiller som fulgte med. Er interessert i å oppgradere til en rimelig spiller som møter disse kravene: - MP3 CD - Radio/CD - Display med navigasjonsmuligheter i mapper på CD og som viser filnavn - Rattfjernkontroll (essensielt) - Billigst mulig, så lenge det ikke går utover rimelig kvalitet Satser på noe helt basic her. Høytalerne som står i er sannsynligvis orginale, og dekker behovet mitt. Håper noen har ideer, har lett, men det er vanskelig å finne spillere med rattfjernkontroll. På forhånd takk for svar. mvh. jarand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Clarion sine spillere kan du få med rattkontroll . Ta en titt på de . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goof Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Da har jeg lett ganske mye, og jeg kan fortsatt ikke finne noe som tilfredstiller kravne. Må nok dermed droppe rattfjernkontrollen. Noen som har noen synspunkter på denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307280&cks=PLC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Veldig bra spiller det der. Hva mener du egentlig med rattfjernkontroll? Har du taster i rattet fra før som du ønsker å koble til den nye spilleren, eller vil du ha en løs fjernkontroll som kan festes på rattet? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goof Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Tenkte på en løs en, slik man bare fester med en "strap" på rattet. JVC spilleren er forberedt for kobling opp mot eksisterende innlagt rattkontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jepp. Blaupunkt, Pioneer og Clarion er vel de jeg husker i farten hvor rattkontroll kan kjøpes ekstra. Det er vel ikke standard på noen av dem, men må kjøpes løst, og vil fungere med nesten samtlige modeller fra dem. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg