Gå til innhold

Kjøp av Audi Coupe Quattro!

Ranger emnet


Stoylen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer på å kjøpe meg en 89mod. Audi Coupe Quattro.

 

Denne har gått ca 200' km,

er nylig byttet:

Register reim

Vasspumpe

Stramme hjul

Simmeringer på Kamaksling

Topp pakning + bolter

Eksos + innsug pakninger på topp

Olje og filter

Dynamo og servo reim

Bremse caliprer bak h og v side

Bremse klossa og skiver bak

bremse slanger bak begge sider

Bere kuler framme

frontrute

 

og ellers virker meget tight og fin

 

er denne verdt 40000 kr? det er det jeg lurer på! :)

89 Audi Coupe Quattro

91 Toyota Celica GT

86 Audi 80 cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er fin å se til karosserimessig, liten fargeforskjell fra lakking (gjort av proff lakkverksted).. er standar int. i den men ok stand til å vere 19 år.. Litt laus i girstanga men det skulle han fikse, fyren har drevet med quattro i 11 år :) så dette er en ok pris for en så gammel bil? ellers var den rolig å fin å kjøre så.. er vel kanskje rimelig med tanke på att han selger den ferdig eu ok nå om noen dager?

89 Audi Coupe Quattro

91 Toyota Celica GT

86 Audi 80 cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det blei en sleiv bort på 7 tallet der jah.. hehe.. driver å ser på denne tråden nå.. har du kjøpt deg bil nå da?

 

 

hehe..

 

nei har ikke kjøpt, venter til mai, da jeg har nok penger å lappen!

men jeg vet så utrolig godt hva jeg vil ha :p

 

å det er det samma som deg:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikkje hatt nokon foto session med bilen min enda nei.. men bilder vil nok komme jah.. har hatt bilen akuratt i to veker no.. har kjørt nesten 70 mil å er strålande fornøgd.. blir lenge til eg skal kvitte meg med den bilen der.. er en fryd.. For tida er eg begynt på bilstereo i bilen.. er en del arbeid igjen men det vil funke fett..

89 Audi Coupe Quattro

91 Toyota Celica GT

86 Audi 80 cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Klart.. bilder kommer.. Held til i Jølster i Sogn og Fjordane.. Hentet den 5 min fra der eg bur.. tilfeldig at eg kom over den.. var et prosjekt en som har drevet med Audi i 11 år hadde ståande på løa.. skulle egentlig ikkje kjøpe meg ny bil, men etter en 2 timers prøvetur var eg solgt.. måtte bli den.. !!

 

Einaste å utsette på bilen er litt "kjedelig" interiør.. er vanlig lyst stoff interiør.. så om nokon har skinninteriør til en slek bil må dei gje beskjed.. er på utkikk etter det.. men det er jo SVIN dyrt..

89 Audi Coupe Quattro

91 Toyota Celica GT

86 Audi 80 cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår