Blueboy Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Noen som har vert på dette treffet i Odense tidligere?? hva syns dere?? treffet skal vere 4-6 juli i sommer....! mer info: http://www.poloclub.dk Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Skal dit i år.. kan skrive et referat til deg ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Vært der, greit nok. Lite, laidback og koselig! Tyske treff er vesentlig heftigere - på godt og vondt. Vi norske ble meget godt tatt imot, de er som regel veldig intersserte i bilene våre, som har litt uvante løsninger for dem Blueboy-Polon vant vel 6N-klassen når den var der for tre(?) år siden. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Kid-A Vært der, greit nok. Lite, laidback og koselig! Tyske treff er vesentlig heftigere - på godt og vondt. Vi norske ble meget godt tatt imot, de er som regel veldig intersserte i bilene våre, som har litt uvante løsninger for dem Blueboy-Polon vant vel 6N-klassen når den var der for tre(?) år siden. ok..lurer litt på å ta turen da serdu! ja, det stemmer at den vant 6n klassen for 3 år siden..2000! det ligger faktisk noen bilder av bilen inne på sida...ser ut som om bilen va noe høyere ut fra bildene da! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 blueboy:Send en pm eller.no regner med at jeg og lupo + polo classic?? skal nedover... er en annen tråd på det her på forumet... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 et generellt spørsmål til alle polo kjørere. hvor mye har bilene deres gått? og har noen av dere begynt å få noen problemer med bilen generelt? har hørt at problemene kommer etter 200000 km. Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Eg har ein 16v Polo 6N (97mod).. så den e kun gått 61000km.. Ingen problemer sålångt ;) Men ein eg kjenne har ein polo.. den e gått 230 000km nå.. minimalt me problemer.. kun slitedeler Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Høy KM hvis du meine Ørjan sin så e det nå ein del med den da ... Eg har hatt mine timer med mekking på den ja ... Å nå ringte han om eg kunne være med litt mer ... To av skruene på eksosmanifoilen er knekt - leker til den er varm... Alle bremsene må skiftes. Det verste var når feste på klutsj vaieren røyk inne i bilen - 3 timer for å få den sattans delen ut - 3 for å få den inn igjen etter sveis.. Gir kassen hans er totalt fuckt ... Motoren er stein dau .... Så hadde ikke sattset på ein med så høy km ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg