torslett Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Nesten hele eksosanlegget mitt er oppspist av rust så jeg må ha nytt.. noen som vet om hvor dette ikke koster så mye ? Effekt anlegg hadde kansje ikke vært så domt heller. Skulle også hatt meg nytt senkesett med dempere.. Noen som vet om noe passe billig og bra ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C. Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg har orginalt, 4mnd gammelt eksosanlegg til audi 80 b4 2,0 liggende.. men er kanskje litt stress å få det opp til ålesund fra stavanger? :op ellers kan du jo kjøpe simons effektanlegg til 2500kr på xtremecar.no.. slik jeg gjorde.. Siter Audi 80 B4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 tja, å få sendt det skal ikke være store problemet om det er pakket bra.. jeg rekner med du ikke har det i barre en del.. det er vel 2 ? hva pris skulle du hatt for det da ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg