nigth rider Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Har akkuratt kjøpt meg en 98 525tdsa men så har det seg sånn at jeg bare har ett sett felger til den så jeg skulle gjerne fått tak i ett sett til... helst i 17".... med eller uten dekk,alt av innteresse bare dem er hele å det er snakk om en fornuftig pris.... har du noe så ta kontakt med meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 har 2 sett 17 til salgs for 5500 0g 6500 begge har bra dekk sommer kan kontaktes pr mail eller tlf 93439125 ell laffelur@hotmail.com Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nigth rider Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hei du hadde tilfeldig vis hatt noen bilder av dem som je kunne sett.... kan godt sendt det på mail til meg på alf_lokken@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 skal prøve å gjøre d jeg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 la deg til på msn så kan jeg dele filene med deg ... e posten min er ikke helt på nett for tia Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hvis du ser på tråden min så er det bilder av ett set m hjul på bilen min.. disse er borbet cl racing 8,5-17 m polert kant også har jegg ett sett med eiker e1 hjul som er gått 40 mil dvs helt nye Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg