Hysteria Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 No som eg er forkjøla ta noe slag;) så blir det mye tid for photoshop. Tok å valgte et konsept av Audi, Superbrake. Er ikkje så alt for mye gjort på pga manglende skills :) Ver vennlige å peik på feil, ris og ros :) Mvh. Sindre "Hysteria" Orginalene: *Klikk for større oppløsning* Moddene: *Klikk for større oppløsning* Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Sinnsykt rå bil !! Bra modd. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Merket at linkene til store orginalbilder var noe med så er nå endret =) Ser også at eg har klart å skrevet feil navn på bilen. Skal vere Shooting brake :boxing Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nydelige felger :) Eneste jeg kan plukke på er at karbonen er veldig grov.. Men veldig bra :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 denne var bra, men jeg lurer på hvordan man skal komme seg inn i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nydelige felger :) Eneste jeg kan plukke på er at karbonen er veldig grov.. Men veldig bra :) Bedre? Tenker på muligens litt mørkere :cocain: denne var bra, men jeg lurer på hvordan man skal komme seg inn i den. Godt spørsmål der du :well . Må vell krype inn bakfra. :p Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg