Reset Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 tabbe om jeg har bestilt rett da! :p når jeg såg på bilde av leppa, so va det rett på bilde, so sto det høgre! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Det er vel alltid "sett fra bilens perspektiv" :) Altså ikke når du ser på bilen, men ser FRA bilen...! Kanskje du ble litt klokere på det...? At en bil er høyrestyrt, eller venstre styrt kan da vel gi en god indikasjon på hva som er hva :P I norge er jo førerside samme som venstre side :) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Jeg fikk leppa i dag.. den passet! ;) men, luftfilteret passa ikke.. :/ Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg