gladjenta Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hei! Noen som vet om et greit og billig sted og ta EU kontoll på i Lillestrøm området? Lurer også på om noen vet om et sted og skifte olje og oljefilter i Lillestrøm området? Ikke for dyrt :) Hanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hei! Noen som vet om et greit og billig sted og ta EU kontoll på i Lillestrøm området? Lurer også på om noen vet om et sted og skifte olje og oljefilter i Lillestrøm området? Ikke for dyrt :) Hanne Tror faktisk EUkontroll koster det samme over alt. Hvis du skal kjøpe olje også, så skifter de fleste bensinstasjoner gratis når du kjøper oljen hos dem Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 EU-kontroll kan variere.. Mener Møller hadde noen perioder hvor de tok 195 spenn ellerno, mens vi tok 605 (mener jeg det var) hos Biltilsynet i sommer.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg har betalt det samme i Trondheim rundt omkring. Mulig det kan variere men det har vært det samme til meg Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg tror nok den prisen er ganske lik overalt jeg.. skal inn nå selv faktisk:D haeh.. ligger vel på 500/600 kr vell:) men moro er det jo? :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Om du er medlem i vwaudi-club er det vel noen rabatter der hos enkelte mener jeg... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 er man naf medlem, så har man det vel også billig. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladjenta Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Takk for alle tipsene, skal sjekke litt rundt i morgen jeg :) Hva med olje skift og bytting av olje filter da, har sjekka et sted og de skulle ha over 900,- er ikke det litt dyrt a? Hanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 jo det er dyrt og så vanvittig enkelt det er å gjøre selv Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er vel inkludert olja og filter da. Ca. 600 for det kanskje, og rundt 300 for jobben? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barbie Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvis du er medlem av NAF tror jeg de skifter gratis bare du kjøper oljen.. Du kjenner vel kanskje noen gutter som kan gjøre for deg å? :lol Er da fort gjordt =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hei! Noen som vet om et greit og billig sted og ta EU kontoll på i Lillestrøm området? Lurer også på om noen vet om et sted og skifte olje og oljefilter i Lillestrøm området? Ikke for dyrt :) Hanne BMW i Lillestrøm har visstnok tilbud neste uke, 100 spenn for EU-kontroll.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladjenta Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 BMW i Lillestrøm har visstnok tilbud neste uke, 100 spenn for EU-kontroll.. Takk for tipset! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg