Hansy Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Heisann Dette blir min første skikkelige modifisering av modellbil,bilen jeg valgte er porsche 911. Grunnen var at jeg skulle lakkere den med sprayboks uten noe forarbeid,bare rett på lakken.Jeg gjorde det og det gikk strålende,men andre lag kom på og lakken ble ødelagt,så nesten ut som sprekker. Dermed bestemte jeg meg for å lage en skikkelig bil av dette,med forarbeid og mods. Her er bilen først: Bilen er ihovedsak noe racinggreier med masse harry klistremerker på,men dette fjerna jeg rett etter at jeg kjøpte den.Mye fetere.. Men hvit bil er kjedlig i lengden,så derfor modifiserer jeg denne.. Slik så den ut etter første lakkering: Og slik ser den ut nå: Planene videre er å cleane håndtak og blinkelys,få speilet helt fjerna,lakkere hele greia,kanskje cleane støtfanger-lysene i front..osv. Mer vet jeg ikke,kom med tips! :D MVH Hansy Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Heisann Dette blir min første skikkelige modifisering av modellbil,bilen jeg valgte er porsche 911. Grunnen var at jeg skulle lakkere den med sprayboks uten noe forarbeid,bare rett på lakken.Jeg gjorde det og det gikk strålende,men andre lag kom på og lakken ble ødelagt,så nesten ut sprekker. Dermed bestemte jeg meg for å lage en skikkelig bil av dette,med forarbeid og mods. Her er bilen først: Bilen er ihovedsak noe racinggreier med masse harry klistremerker på,men dette fjerna jeg rett etter at jeg kjøpte den.Mye fetere.. Men hvit bil er kjedlig i lengden,så derfor modifiserer jeg denne.. Slik så den ut etter første lakkering: Og slik ser den ut nå: Planene videre er å cleane håndtak og blinkelys,få speilet helt fjerna,lakkere hele greia,kanskje cleane støtfanger-lysene i front..osv. Mer vet jeg ikke,kom med tips! :D MVH Hansy har samme bilen selv med gule/blå felger lakkes i dag!!skal bli svarte felger... min er metallbyggesett men jeg gadd ikke sette på den stygge dekoren... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Og fargen blir noe slik som er på taket av denne: Håper det blir bra,flere komments! :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 http://img.photobucket.com/albums/v642/Viper_TsX/Modelbila/DSCF0007.jpg samme fargen som på F150n min :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Heheh,nice :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Detta blir nok bra ja Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ja,får håpe det.Om jeg er nøyaktig og bruker lang tid på detaljer og slikt så håper jeg det blir bra.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 har en helt lik en, som er gul nå, med svarte felger, var den første litt større bilen jeg har lakket med boks, å vart bra, ingen skader eller noe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Da er all lakk fjerna,og jeg har pussa med p-240 papir etter bruk av p80 for å få bort gammellakken. Ble litt ripete noen plasser,men ingen fare :P Har sparklet igjen dørhåndtakene,så jeg vet ikke åssen det blir,får se om jeg orker å grunne med en gang,at jeg ikke bare kjører en rude med finere papir..hmm Bildene er her iallefall! Kom med kommentarer! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Sinnsykt fet bil dette !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 blir rå den!! her er en side med deler som kunne blitt kule på`n http://www.tuning18.com Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 marine blå er bmw'n jeg driver med nå å;) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Ser veldig bra ut ja. Lov meg én ting bare; gjør noe med speilene om du skal sette dem på igjen. ;) Dessverre en vanlig feil fra mange produsenter, de får av en eller annen grunn ikke Porsche-speil til å se riktige ut. Altfor høy fot på de der, og høyrespeilet skal sitte lenger tilbake på døra enn venstrespeilet, såvidt jeg husker. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Takker for komments! Mort1n:Har du bilder av bimmeren i skikkelig lys?så jeg får se lakken? Transmedia:Speilene kommer IKKE på..bare så du er klar over det ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hmm, kan ta bilde i mårra, når klar lakken har tørket. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg