xanakor Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 jeg har kjøpt en kasse av en kompis med 2x10" cerwin vega elementer. jeg lurer på hva jeg trenger får å drive disse. han brukte en pheonix gold forsterker på rundt 200 watt. jeg har en boss 640 4 kanals liggende er det nok? elr andre tips mottas med takk. ikke forsterkere over 2000 Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hvilke Cerwin Vega elementer? VEGA 10"? Hva med å se på qxl.no om du finner noe brukt? Finner vell ikke en forsterker som "drar de helt ut" til en pris av 2000,- ny. Se om du finner noe brukt..Og for all del, ikke bruk BOSS! Kjøp kvalitet..Kan du hende du får et godt tilbud fra noen forhandlere rundt om;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg