HemiCuda Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 var ute og "rånet" litt en dag... fikk tilbud om en sub.. og kjøpte den... det er en 12" av ett slag... begynner på C... (ikke Cerwin Wega eller hvordan det nå skrives)... og har en SCWÆÆR magnet... tok ut elementet da jeg fikk kassen trukket... har originale Volvo høytalere framme... og har fått noen gamle Alpine greier til og ha bak (gratis tilogmed ^-^) det fulgte en 4 kanalers forsterker dings til sub'en... og med mine ekstreme kunnskaper om stereo har jeg ingen peiling om hvilken forsterker det er.... skal få tatt bilder av greiene seinere... så dere kanskje kan finne ut litt for meg ^_^ så nå er bilen "påkostet" et stereo anlegg til "hele" 1600 kr :D og jeg som sa at stereo anlegg var det siste jeg skulle kjøpe til bilen min :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 gikk ut og sjekka hvilke merker greiene var elementet i subben er Celestion eller.no og forsterkeren er Macron eller no lignende... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Celestion er da fine greier, er det ikke? Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Celestion AD12". Er en veldig bra basser. Trur den tåler opp mot 400W varig. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Har du fått tak i deg en ad12 skal du takke alt som heter for guder. For der har du et element som har en jævla til punch og sinnsykt fin lyd. Har lett knalllenge etter et slikt element uten flaks. Har du stor nok forsterker til å drive de så har du et rimelig bra anlegg ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 tror ikke den forsterkeren er no spesielt kraftig... men det lager lyd :D det som er viktigest :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Testet en AD12 for noen år siden, den jobbet så hardt at vi måtte gi den et større refleks rør. Fy#¤&¤/" og den flytter luft. Selge ? :D :D :D :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by wabby Testet en AD12 for noen år siden, den jobbet så hardt at vi måtte gi den et større refleks rør. Fy#¤&¤/" og den flytter luft. Selge ? :D :D :D :D ikke enda ihvertfall :D kjøpte den jo nettopp :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg