mcbanan Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hva er ny pris ? Står i annonsen Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 som det opplyses om her, det står i annonsen som det er link til øverst og prisen er 154000. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hvilken motor er det i bilen da? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 1.6 står det på bagasjeluka Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 flink å følge me du:) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hehe, når folk spør så dumt så;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 : ) men ingen på forumet som skal spørre om kontonr mitt snart da?? : ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse75 Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Står til da? Klar for handel snart eller? Ser du sliter litt med å få gi fra deg kontonummeret, men du vet hva som skal til!! hihi :afro Asbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 152000 NÅ!! dette er såbillig at jeg rett og slett blir ranet på høylys dag!! desverre skal jeg ha billligere bil, hadde jeg skulle hatt dyrere kunne jeg gått til en forhandler å fått mer cash i innbytte enn det jeg selger denne for nå. her er det faktisk til å me penger å tjene om man skulle ønske det med andre ord. jeg kan ikke si annet enn løp å kjøp!! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 det er fortsatt mulig å finne fram løpeskoene å sikre seg denne gobiten! : ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 opp opp opp Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse75 Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Står til oppi der? E du kvitt kjerra, eller fortsatt int i å selge? :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Står på autodb som solgt.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 la også merke til det, så da får vi håpe martin har vært heldig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg