unreal Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Mine baklykter på den ! ^^ *ler* Er så vanvittig pen bilen din unreal! DIGGER lakken! mm, synes de er knall på min bil:P mange takk :) nå skal jeg bytte stempelringer og ny lag med klarlakk og evnetuelt et lag til med spesiallakken. får se hva lakkerern sier. så da skal bilen være i kanonstand! Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shark_civic Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Her er noen bilder av min 89 mod civic JUBILEUM:P Har langt igjen å gå med bilen min;) men runda akkurat 91.000 på tellern så bilen har mange år igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Får vel få inn bilder av min også da.. Hadde litt dødtid mens jeg venta på svigers her om dagen, så det ble bilvask, burger og tid til å ta ett par bilder.. Bildene er tatt i kongsberg, forresten.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shark_civic Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Får vel få inn bilder av min også da..Hadde litt dødtid mens jeg venta på svigers her om dagen, så det ble bilvask, burger og tid til å ta ett par bilder.. Bildene er tatt i kongsberg, forresten.. Du har ikke tilfeldigvis vært i holmestrand den siste måneden? så en civic som så helt lik ut som din en gang jeg skulle kjøre hjem fra en kamerat;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Du har ikke tilfeldigvis vært i holmestrand den siste måneden? så en civic som så helt lik ut som din en gang jeg skulle kjøre hjem fra en kamerat;) Tidligere eier er fra holmestrands traktene, så sikkert ikke så rart! ;D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_evensen Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Siter Toyota Arctic Truck "35 00(Vinter)(Til Salgs) Audi S3 03 (Bruksbil) Honda Civic Turbo 97 (Extrem) Sponsor: http://WWW.MCARDESIGN.NO http://WWW.AT-PERFORMANCE.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 grom som alltid ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Nylig anskaffet seg andregangsbil. 7.5x16" & 9x16" Dezent felger,plast,lambodører og 4x DTM utblås. Litt småfiks er d,men bilen ga meg lyst til å kjøpe meg en selv! :fire: Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 NickyDick: Jhonny eller noe slikt som eier/eide bilen? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_H Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Jepp :) NickyDick: Ringer på deg idag mellom 18:00 og 19:00 så vi får avtalt angående bakskjørtet ditt. Så slipper du å kjøre så nakent :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hei! Er ikke jeg som har kjøpt... :happyhappy: Er en kompis/exen's søskenbarn som har handlet.... Snakket i at bakskjørtet var til lakkering ja... Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Her er min 98 mod HB... Hehe. Deg og bilen så jeg senest igår. Den er rå;D Ute å kjører endel er du å har jeg sett.. :p Hvordan motor er det i den? 1.4 med japsepotta som jeg selv hadde engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crux- Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Et par bilder av symaskinen min. Siter Feature JustStance.com http://www.juststance.com/style/wheels/not-your-everyday-s2k/ JDM wheels --- ask me: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Pene bilder alle sammen! :D For de av dere som ikke er med i Club-Honda Norge, med dere inn, og join forumet! :) http://www.club-honda.org Ser dere der!! :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Skal muligens kjøpe denne :) litt småpell å litt rust. men ikke noe spess civic er sykt råe biler! råe former. hehe 95 mod.. 1,5L på 90hk.. Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg